7 sierpnia 2011

Wygrałam! :)

Witajcie!
Wiem, że ostatnio troszkę odpuściłam bloga, ale w piątek przyjechałam do Lubego i od tego czasu non stop korzystamy z ładnej pogody i miłego towarzystwa, więc czas spędzony przed monitorem zmniejszył się do kilku minut dziennie przy sprawdzaniu poczty. I dzisiaj zastała mnie bardzo miła niespodzianka, otóż pierwszy raz wygrałam rozdanie! Było to rozdanie u SexiChic, którą serdecznie pozdrawiam :) W tym poście możecie zobaczyć nagrody, jakie wygrałam. Szczególnie cieszę się na balsam do ust oraz balsam do rąk z Essence. W tej chwili jednak najbardziej przydałoby mi się mleczko po opalaniu, bo dzisiaj przedawkowałam ze słońcem, a byłam nierównomiernie posmarowana balsamem i boleśnie to odczuwam :(
Jutro postaram się dodać notkę z recenzją balsamu do ust, o którym wspominałam tutaj.
Pozdrawiam i życzę dużo słońca :)

3 komentarze:

  1. Najlepszy balsam na poparzenia - Ziaja Sopot Sun, żel :) Polecam! Nawet spłodziłam przed chwilką recenzję ;) http://wykluwarka.blogspot.com/2011/08/ziaja-sopot-sun-zel-agodzacy-po.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za radę, na szczęście poratowałam się najzwyklejszą maścią z witaminą A i opalenizna już zbrązowiała i nie piecze :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam serdecznie do dzielenia się swoimi opiniami! :)Odpowiedzi na pytania zamieszczone w komentarzach będę zamieszczać pod tym samym postem!
Wszystkie reklamy oraz komentarze "zapraszające" będą usuwane.