22 lipca 2014

Pauza

Pauza - to chyba najlepsze słowo na określenie tego, co w chwili obecnej dzieje się z moim blogiem.

Chyba większość z nas zauważyła, że nastąpił niejaki kryzys blogosfery. Kilka z moich ulubionych blogerek zamknęło bloga, inne piszą coraz rzadziej, kolejne się "przebranżawiają"... Ja sama, jak widzicie, od blisko miesiąca milczę. A milczenie nastąpiło zaraz po zmianie wyglądu, która miała rozpocząć nowy etap w blogowaniu, a nie go zamknąć.

Nie żegnam się jeszcze, jednak niestety na razie też nie obiecuję wielkiego comebacku. Przyznaję, że mam nawet kilka gotowych wersji roboczych postów, jednak dopadła mnie jakaś skrajna niemoc w kwestii zdjęć - miałam kilka prób i z żadnej nie jestem zadowolona, to moja zmora, która pozbawia mnie radości z blogowania, a przecież blogowanie powinno sprawiać przede wszystkim radość... dlatego postanowiłam dać sobie czas i wrócić po prostu wtedy, gdy poczuję, że nadszedł na to dobry moment. Tym bardziej, że podobnie jak np. Ola czuję pewien kosmetyczny przesyt, znalazłam ciasne grono ulubieńców i po prostu zniknęła u mnie pogoń za must-have'ami czy nowościami. Miałam do Was pisać o innych sprawach - książkach czy przepisach - ale strasznie ciężko mi zacząć. Chyba po prostu potrzebuję oddechu w kwestii bloga.

Mam nadzieję, że mimo wszystko nie przestaniecie śledzić bloga i zaglądniecie do mnie, kiedy wrócę :). Liczę na to, że nastąpi to wcześniej, niż mi się wydaje!

34 komentarze:

  1. Odpocznij, odetchnij i wróć gdy będziesz gotowa :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama to przechodziłam i doskonale Cię rozumiem. Myślę, że jeszcze zatęsknisz za blogosferą i wtedy znów będziesz miała siłę na pisanie:) Odetchnij i zrób jak czujesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem przychodzi taki czas... Odpocznij i nabierz sił na blogowanie, bo tak jak piszesz powinno ono sprawiać radość, a nie inne jakieś złe emocje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze abyś nabrała dalszych chęci do pisania a jak to nastąpi to będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic na siłę, myślę, że z czasem ponownie nabierzesz chęci na blogową aktywność, w każdym razie ja na to czekam, bardzo lubię do Ciebie wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpocznij od bloga i na pewno dostaniesz powera niedługo :) Ja też miałam mały zastój, ale wystarczyła krótka przerwa i zatęskniłam. Myślę, że każda z nas czasem chce się oderwać od blogowania, kiedy poczuje, że MUSI napisać. Ważne jest to, żeby się chciało, a nie żeby się czuło przymus ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja juz tez nie mam cisnienia na kosnetyki, limitowanki i wcale nie biegne po nowosci do sklepu, tylko kupuje cos co jest mi potrzebne. Zostawiam blogowanie i wracam, najdluzsza przerwa byla prawie roczna, zdarzqly sie tez miesieczne bo bylam tak zmeczona praca i ogolnie codziennymi obowiazkami, ze nie mialam sily na bloga. Myslalam ze moja pasja jaka poniekad byl moj blog wypalila sie. Jednak po znaczacej przerwie zaczyna sie nowy etap w moim zyciu i mimo ze niedlugo byc moze z tego powodu blog lekko sie przeksztalci to przynajmniej bede miala ponownie radosc z jego prowadzenia. A czy czytelnicy beda chcieli czytac o pieluchach, oliwkach dla dzieci? Tego nie wiem ale szczerze powiedziawszy blog ma byc moja odskocznia i to ja mam byc z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak to niestety bywa, ale liczę że szybko wrócisz do regularnego pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może warto zrobić sobie dłuższą przerwę i wrócić po kilku miesiącach ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie ostatnio myślałam co się z Tobą dzieje:) Odpoczywaj i wracaj:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm widzę, że to nie tylko u mnie są te kryzysy.. :) Odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam taki kryzys kilka miesięcy, teraz staram sie wrocic na dobre tory. mam nadzieje że odpoczniesz i będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Doskonale rozumiem, co masz na myśli. Przerwa na pewno dobrze Ci zrobi :) także czekam na powrót z nową energią ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przejmuj się każdy ma swoje lepsze i gorze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wciąż od czasu do czasu tu zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dzień dobry,

    może po powrocie do bloga odwiedzi Pani nasz sklep internetowy - www.kociebajerki.pl i jakaś współpraca się wywiąże?:)

    posiadamy ciekawe kocie gadżety np koci kubek z dowolną grafiką, nawet swoją, oraz wiele innych kocich bajerków

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam nadzieję że powrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. اسان جي مختلف صحت پريشاني جي علاج لاء واضح رهي ته مهيا ڪري، هڪ دوا آهي ته اڳ ۾ ئي سان اناج مڪمل طور تي سنڌ جي بيماري قابض ڪري سگهو ٿا فراهم آهي استعمال ڪندي.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdaje się, że pauza się przeciąga ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam. Zapraszam do siebie, wrzuciłam wpis Wejście na Babią Górę

    OdpowiedzUsuń
  21. هل تريد تغير الاثاث المكتبي الخاص بي شركتك شركة ستار وود افضل شركة اثاث مكتبى في مصر شركة متخصصة في بيع وتصني ع الاثاث المكتبي المتكامل بمواصفات ممتازة تقدم الشركة أفضل خدمات استشارية مجانية افضل الحلول والاقتراحات لاختيار الاثاث الذي يتناسب مع مساحة المكان

    OdpowiedzUsuń
  22. العناية بحمامات السباحة تعد من الأمور الهامة التي تساهم في جعل المسابح جاهزة علي مدار الكثير من الأوقات حيث أننا نقدم خدمات تنظيف مسابح بالرياض بمنتهي الدقة والعناية والخبرة التي تتطلبها نظافة المسابح كما أننا نقدم خدمات نظافة وتعقيم وتطهير المسابح سواء بالتفريغ الكامل للمياه أو عن طريق تطهير وتنقية مياه المسبح إن كانت تصلح لذلك
    تنظيف مسابح بالرياض
    شركة تنظيف مسابح

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam serdecznie do dzielenia się swoimi opiniami! :)Odpowiedzi na pytania zamieszczone w komentarzach będę zamieszczać pod tym samym postem!
Wszystkie reklamy oraz komentarze "zapraszające" będą usuwane.