18 lipca 2011

Original Source żel pod prysznic Cactus & Guarane

Witam po przerwie :)
Wróciłam wczoraj z obozu, było cudownie. Żeby pozostać w temacie wyjazdu, postanowiłam opisać kosmetyk, który na całym wyjeździe służył mi najlepiej i jestem z niego najbardziej zadowolona. A mianowicie jest to żel pod prysznic marki Original Source o zapachu Cactus & Guarane. Kosmetyki tej marki można dostać jedynie w Rossmannach.
O żelu pisałam po pierwszym użyciu, tuż przed wyjazdem i moja opinia na jego temat nie zmieniła się. Komsetyk dobrze się pieni, co uwielbiam. Ma fantastyczny, energetyzujący zapach, który kojarzy mi się z męskimi żelami pod prysznic. Konsystencja w sam raz, ani bardzo gęsta, ani rzadka. Wydaje mi się dość wydajny, choć ciężko mi to ocenić, bo ja zawsze używam dużo żeli pod prysznic.
Opakowanie jest estetyczne, żel stawia się na zakrętce, przez co nie trzeba czekać, aż kosmetyk raczy spłynąć przed wylaniem go na gąbkę. Dodatkowo przeźroczyste (ale bardzo estetyczne) opakowanie pozwala kontrolować, jaka ilość kosmetyku pozostała w opakowaniu. Plusem jest także solidność opakowania oraz silikonowy "zaworek", dzięki któremu żel nie wypływa bez naszej woli z opakowania.
Żel wg mnie bardzo dobrze pielęgnuje, również nawilża skórę. Mimo codziennego stosowania (używałam go też jako żel do golenia, bo nie lubię niepotrzebnie "mnożyć" kosmetyków na wyjazdach), skóra była nawilżona i odżywiona.
Oczywiście plusem jest także ekologiczność żelu. Lubię dbać o naturę i chętnie sięgam po produkty eko, choć nie należę do ekomaniaczek. Jednak na opakowaniu istnieją informacje, że produkt zawiera naturalne ekstrakty, a butelka nadaje się w 100% do recyklingu. Na opakowaniu znajduje się także logo "Vegan". Plusem jest także to, że w porównaniu do wielu ekologicznych kosmetyków, ten jest naprawdę tani.
Podsumowując, biorąc pod uwagę plusy tego kosmetyku oraz bogatą gamę zapachową kosmetyków Original Source, na pewno do niego wrócę. Nie mogę się doczekać zimy, kiedy to na pewno sięgnę po połączenie Orange & Ginger.





Co: Żel pod prysznic Orignal Source, Cactus & Guarane
Ile: Na promocji ok. 8 zł / 250 ml
Jak: 10/10

3 komentarze:

  1. Miałam kiedyś ten żel. : ))
    B.ładny szablon.
    Zapraszam do mnie : i-like-rain-x3.blogspot.com
    + dodałam się do obserwatorów - liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam miętę i drzewo herbaciane, fajne chłodzenie dobre na lato :) też czekam, aż w zimie zrobię zapasa 'ciepłych' żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te żele są odjechane, uwielbiam ich zapach i to, że tak super się pienią

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam serdecznie do dzielenia się swoimi opiniami! :)Odpowiedzi na pytania zamieszczone w komentarzach będę zamieszczać pod tym samym postem!
Wszystkie reklamy oraz komentarze "zapraszające" będą usuwane.