31 stycznia 2012

YouTube'owe inspiracje: blendowanie w wykonaniu KatOsu

Wiem, że KatOsu jest większości z Was bardzo dobrze znana. Mnie się ona czasami o uszy obijała, ale nigdy nie oglądałam za wiele filmików na youtube (do czasu... ;)), więc nie znałam jej za dobrze. Niedawno jednak spędziłam kilka długich wieczorów na nadrabianiu swoich braków i... wpadłam ;) KatOsu stała się i dla mnie pewnego rodzaju makijażowym guru. Niedawno dodała na swoim kanale filmik Rozcieraj jak PRO - obejrzałam raczej z ciekawości, bo wydawało mi się, że blendowanie cieni mam dość dobrze opanowane, a tutaj proszę... KatOsu przedstawiła bardzo prosty trik, ale naprawdę - tak ładnie roztartych cieni wcześniej nie miałam ;). Teraz stosuję tą metodę niemal codziennie i nie mogę się nadziwić, jak taka mała zmiana w ruchu ręki i trzymaniu pędzelka może dużo zdziałać.Wszystkie zainteresowane zachęcam do obejrzenia jej video (tego i mnóstwa pozostałych, naprawdę są warte obejrzenia ;)).

12 komentarzy:

  1. Oglądałam ten filmik, ale coś nie mogłam utrzymać pędzla :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie świetny tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sposób - muszę wypróbować. Do tej pory nakładałam pędzlem kulką w kąciku ciemną plamkę i pędzlem do rozcierania jaśniejszym cieniem zacierałam granice. Dawało radę, ale zaintrygowałaś mnie, więc porównam obie metody :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To i mój sprawdzony sposób :) Fajnie,że stworzyła ten filmik, też go polecałam.

    Dodaję Cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. laska mnie wybitnie irytuje, ale trzeba jej przyznać, że jest dobra w te klocki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie momentami też drażni, ale w sumie zależy to od filmiku ;) W niektórych ją uwielbiam, w innych działa mi na nerwy :P Jednak nie zmienia to faktu, że można się od niej wiele nauczyć.

      Usuń
  6. ja wczoraj oglądałam, dzisiaj wypróbowałam i naprawdę cienie są dużo lepiej roztarte:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ! na pewno wypróbuję, już jestem bardzo ciekawa co z tego wyjdzie, dzięki za ten post ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak, ja już próbowałam ale jeszcze nie wyszło mi tak pięknie jak powinnno :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj obejrzałam ten filmik u Ciebie i spróbowałam, ale ja wiem..moze musze jeszcze poćwiczyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też próbowałam rozcierać z katosu, ale szczerze mówiąc wyszła mi z tego nieciekawa plama :P muszę poćwiczyć

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam serdecznie do dzielenia się swoimi opiniami! :)Odpowiedzi na pytania zamieszczone w komentarzach będę zamieszczać pod tym samym postem!
Wszystkie reklamy oraz komentarze "zapraszające" będą usuwane.