24 stycznia 2012

EcoTools - Limited Edition - Beautiful Expressions Kabuki Set - recenzja.

Jakiś czas temu pisałam Wam o zakupie na iHerb.com, gdzie kupiłam limitowany zestaw 4 pędzli kabuki firmy EcoTools - Limited Edition Beautiful Expressions Kabuki Set (klik). Wiele z Was pytało mnie w międzyczasie o te pędzelki, dlatego teraz przygotowałam dla Was recenzję.

Kolory na zdjęciu nieco przekłamane, ale na szczęście następne są już ok ;)
Pędzle dotarły do mnie z małym poślizgiem czasowym (spowodowanym pewnie świętami Bożego Narodzenia), a mianowicie 2-ego stycznia (szły więc prawie 5 tygodni, moje poprzednie zamówienie z iHerb dotarło do mnie w równe 2 tygodnie). Na wstępie powiem tylko, że jestem z pędzli bardzo zadowolona, a jeśli chcecie poznać więcej szczegółów, zapraszam do lektury ;)


Pędzle otrzymujemy w bardzo estetycznym opakowaniu, a każdy z nich jest podpisany. Kolejno otrzymujemy pędzle do korektora, broznera, konturowania i tzw. "buff" - flat top. Pędzle wykonane są z materiałów ekologicznych (jak zapewnia producent soft, cruelty-free bristles & recycled aluminum handles). Skówki są małe (ok. 3,5cm długości), wykonane z aluminium, a każdy pędzel ma inny wzorek - listki, kwiatki, pawie oczka, gałązki. Wygląda to bardzo uroczo. Włosie pędzli jest syntetyczne, dwukolorowe. Jest sprężyste i bardzo miękkie, nie podrażnia w żaden sposób mojej wrażliwej skóry twarzy. Na początku zaskoczył mnie nieco rozmiar pędzli - to naprawdę maleństwa - ale w praktyce ich rozmiar stał się atutem, bowiem gdyby były większe, nakładałyby kosmetyk na zbyt dużą powierzchnię twarzy, co w przypadku bronzera czy rozświetlacza nie jest zbytnio pożądane.
Jeśli chodzi o każdy pędzelek z osobna (kursywą podane są informacje z pudełka):
  • Conceal round kabuki - pędzelek do korektora
  • Use with liquid concealer or foundation for custom usage. Shaped like your fingertip to comfortably glide across your smallest features.


Pędzelek, jak głosi producent, nadaje się do produktów płynnych. Ja używam go do korektora (obecnie używam Vipery Correcteur 4U, który jest korektorem w sztyfcie, ale bardzo łatwo go rozprowadzić). Pędzelek jest okrągły w przekroju, a jego kształt faktycznie przypomina nieco opuszek palca. Dzięki temu fantastycznie rozprowadza się nim korektor pod oczami czy wokół skrzydełek nosa. Jest to delikatny i dokładny sposób aplikacji. Nie naciągam skóry, jak zdarzało mi się przy nakładaniu palcami, a korektor pięknie stapia się ze skórą (wydaje mi się, że to także zasługa pędzelka). Do podkładu go nie stosowałam, ale myślę, że spisałby się równie dobrze. Prałam go kilkakrotnie, żaden włosek nie wypadł, pędzel się nie odkształcił. Włosie ma nieco inne od pozostałych pędzelków, trochę jakby bardziej śliskie, ale nie przeszkadza mi to w niczym - nadal jest bardzo delikatne. Jest również najbardziej zbity z całej czwórki.

  • Bronze angled kabuki - pędzel do broznera
  • Expertly apply and blend brozner all over face to create a natural-looking glow.

Pędzla używam do bronzera, zgodnie z przeznaczeniem. Jest to puszysty, skośnie ścięty pędzelek. Wydaje mi się, że ma najmilsze włosie ze wszystkich. Świetnie się nim aplikuje bronzer, ciężo o placki czy plamy na twarzy. Bardzo dobrze blenduje produkt podczas aplikacji, pozostawiając naprawdę ładny efekt. Zwykle omiatam bronzerem skronie i policzki poniżej kości policzkowych w dość "rozproszony" sposób, jednak do nakładania produktu bardziej precyzyjnie, jeśli ktoś lubi wyraźnie zaznaczyć linię bronzerem, pędzel może być zbyt duży. Wtedy jednak z powodzeniem można stosować pędzel do konturowania z tego zestawu. Podczas prania pędzel się nie odkształcił, żaden włosek nie wypadł.


  • Contour domed kabuki - pędzel do konturowania
  • Gently apply blush in an upward motion to center and enhance the fullest point of cheeks.

Producent sugeruje, że jest to pędzel do różu, choć mnie pędzle o takim kształcie (i w ogóle "do konturowania") kojarzą się raczej z aplikacją bronzera i rozświetlacza. Ja używam różu w musie z Essence (Ballerina Backstage), więc ten pędzel przeznaczyłam do rozświetlacza. I jestem bardzo zadowolona z efektu. Rozświetlenie jest idealne, mały rozmiar pędzla i dość zbite włosie pozwalają na precyzyjne operowanie nim powyzej kości policzkowych i przy łuku brwiowym (tak najczęściej nakładam rozświetlacz). Kiedy użyłam go do wycofanego już Shimmer Powder od Essence, pierwszy raz udało mi się uzyskać tym rozświetlaczem taflę. Uważam, że to naprawdę świetny pędzelek. Przy praniu również nie wypadło z niego włosie, nie odkształcił się. Jak wspominałam wcześniej, nadaje się wg mnie także do bronzera, ale wtedy trudno o większe blendowanie, granica między bronzerem a podkładem jest dość wyraźna.

  • Buff flat top kabuki
  • Buff over face to smooth and remove excess powder for a flawless finish.


Pędzel typu flap top, dość uniwersalny, ja używam go do sypkiego pudru. Włosie jest miękkie i średnio zbite, jednak do tego pędzla mam najwięzej zastrzeżeń - parę włosków wystaje poza linię pozostałych, również ok. 3 włoski wypadły po praniu. Jednak mimo to bardzo dobrze aplikuje się nim puder sypki - łatwo, szybko i przyjemnie ;) W kwestii tego pędzla raczej nic więcej napisać nie mogę, po prostu dobry pędzel uniwersalnego użytku.

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z zakupu i gdyby nie buff, który stracił kilka włosków (a kilka odstaje) byłby to naprawdę zestaw idealny. Jednak do ideału nie jest mu daleko, a te maleństwa pięknie prezentują się w moich kosmetycznych szufladkach ;)

Co: EcoTools, Limited Edition, Beautiful Expressions Kabuki Set
Ile: 13,95$ (+ 4$ wysyłki) / 4 pędzle // jeśli to Wasze pierwsze zakupy w iHerb.com, korzystając z mojego kodu promocyjnego za pędzle zapłacicie jedynie 8,95$ :)
Jak: 9/10

Pędzle możecie zamówić w sklepie iHerb - konkretnie tutaj - na razie widzę, że są dostępne, wkrótce znów mogą się wysprzedać, ale z tego co wiem, sklep co jakiś czas robi dorzutkę towaru, więc musicie polować ;). Osoby niezaznajomione z tym sklepem odsyłam do mojego tutoriala zamawiania - klik. Wszystkie chętne do zakupu zapraszam do skorzystania z mojego kodu promocyjnego - wpisując go przy pierwszym zamówieniu otrzymacie 5$ zniżki! A jeśli nie są to pierwsze Wasze zakupy, po prostu pozwolicie mi cieszyć się korzyściami z programu rewards, nic na tym nie tracąc :)

23 komentarze:

  1. wow ale są słodziutkie! i w dodatku te wzorku na nich :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowo piękne są:)
    Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze ja czekam na moja przesyłkę od 30grudnia:(
    a Twoje pędzle super się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niecałe 4 tygodnie, nic się nie martw, tak jak pisałam - te do mnie szły 5 tygodni, ale w końcu dotarły, całe i zdrowe ;)

      Usuń
  4. Są tak miłe dla oka, że zaczynam żałować, iż preferuję wszystko nakładać palcami :]

    OdpowiedzUsuń
  5. OO, dzięki za wyczerpującą recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja je chcę!!!!! piękne i te trzonki /ślinotok/

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie przeraża to oczekiwanie na przesyłkę hehe, ale kocham pędzelki EcoTool - mam 3, recenzja na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dwa pędzle Eco Tools i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    A ten zestaw piękny.. Uroczo wyglają..
    Niestety moje ostatnie zamówienie z iHerb zaginęło więc boję się próbować znowu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie chciała byś mi ich sprezentować ? :D

    Zapraszam na mojego blog :
    kasieczqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem nimi absolutnie zauroczona:) obudziła się we mnie właśnie gadżeciara, muszę nad nimi pomyśleć! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wyglądają. :) ale ja nie lubię takich krótkich. :) miałam kiedyś z edm baby kabuki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za recenzję! Muszę je mieć <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pędzle Eco Tools i uważam że są wspaniałe. A te wyglądają uroczo!


    http://the-beautyoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te pędzelki :) Zamierzam zamówić!

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie zamówiłam i nie omieszkałam skorzystać z kodu, ale niestety przesyłka podrożała :/ nie 4 ale 6 dolarów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że przesyłka podrożała... I to aż 2$... :/

      Usuń
  16. Za te uchwyty pędzli aż chce się chwytać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne:) Mam tylko jeden pędzel z Eco Tools i jestem z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy uzywalas tego pedzelka flat top tez do nakladania fluidu? Bo zalezy mi na pedzlu do podkladu a ten jest mega interesujacy. Jeszcze takie pytanko: czy sa na tyle duze zeby ladnie sobie omiesc twarz pudrem ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam go do nakładania fluidu, a już poszedł dalej w świat, więc nie mam nawet go jak przetestować w tej roli... Wydaje mi się jednak nieco za słabo zbity do nakładania fluidu, ale to może zależeć od indywidualnych preferencji. Pędzelki są raczej malutkie - te do różu i konturowania są w sam raz, ale tym fllat topem "omieść" twarz jest ciężko, trzeba raczej "wklepywać" nim puder w cerę ;).

      Usuń

Zapraszam serdecznie do dzielenia się swoimi opiniami! :)Odpowiedzi na pytania zamieszczone w komentarzach będę zamieszczać pod tym samym postem!
Wszystkie reklamy oraz komentarze "zapraszające" będą usuwane.