29 listopada 2011

EcoTools - Beautiful Expressions Kabuki Set - Limited Edition dostępne w iHerb!

Dzisiaj dzielę się z Wami newsem, na który ja sama czekałam od dawna… Dzięki programowi rewards w sklepie iHerb (dziękuję wszystkim, które do tej pory użyły mojego kodu referencyjnego, to dzięki Wam mogłam sobie pozwolić na taki zakup :) ) miałam do wydania aż 13$ z centami. Wypatrzyłam dawno temu cudowny zestaw 4 pędzli kabuki Ecotools, limitowaną edycję, jednak za pierwszym razem gdy był dostępny, ja nie miałam zatwierdzonych pieniędzy z programu, a pędzelki rozchodzą się jak świeże bułeczki,  więc niestety się nie załapałam . Jednak na szczęście sklep informuje klientów o planowanym pojawieniu się produktów w sklepie, więc w kalendarzu z wykrzyknikiem miałam zapisaną dzisiejszą datę i tak oto upolowałam te małe cuda! Dzięki programowi rewards zapłaciłam za nie jedynie 4,96$ z przesyłką (bajka!), czyli niecałe 17zł. Mam nadzieję, że dotrą całe i zdrowe może jeszcze przed świętami :) 
Cena pędzli w sklepie to 13,95$, ale przypominam, że używając mojego kodu referencyjnego (widoczny w menu bloga lub na podstronie „Zamawianie z iHerb”, gdzie również znajdziecie szczegółową instrukcję zamawiania) przy pierwszych zakupach otrzymacie 5$ zniżki! :).

Zdjęcie pochodzi ze strony iHerb.com


Wszystkie zainteresowane odsyłam do sklepu iHerb, pędzle jeszcze są dostępne! Klik klik!

14 komentarzy:

  1. wow, ale cuda! Ja się boję że coś zepsuję na tej stronie ;/ dlatego jeszcze nic nie zamowilam..

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ktoś będzie zamawiał to niech da znać, chętnie się dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamyczku, odsyłam do mojego tutoriala u góry bloga "Zamawianie z iHerb", mam nadzieję, że jest na tyle obrazowy i czytelny, że każdy powinien sobie dać radę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw.. Zazdroszczę..
    Ja na zakupy w iHerb już się nie skuszę.. Moja paczka zaginęła.. Bałabym się kolejnej próby :(

    OdpowiedzUsuń
  5. o ile na ogoł pędzle ecotools jakoś mnie wyglądem nie powalają, to ten zestawik całkiem przyjemny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te pędzelki :) zamówiłam bym sobie,ale ja nigdy nie zmawiałam z takiej strony.

    OdpowiedzUsuń
  7. O co chodzi z tym programem rewards? :)
    Śliczne są te kabuki <3 takie małe słodziaki ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamuś xoxo - Przy pierwszych zakupach otrzymujesz swój kod referencyjny. W zależności od tego, ile osób go użyjesz, dostajesz kasę ;) A konkretnie 4% kwoty zakupów tej osoby, która użyje kodu. Więcej szczegółów na http://rewards.iherb.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Gratuluję! Pędzelki prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie sobie zamówiłam ten zestaw - dziękuję za pokazanie tego produktu, będzie to bardzo dobry prezent urodzinowy ode mnie samej dla siebie :D
    W podzięce wykorzystałam Twój kod, niech idzie na zdrowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chciałam ten zestaw, ale ostatecznie zabrakło mi kasy, bo $ podskoczył :( a co gorsza rośnie z dnia na dzień (dziś już jest 10gr droższy niż wczoraj) :( Podejrzewam, że spadnie dopiero w pierwszym tygodniu stycznia, a raczej mam taką nadzieję ....

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam serdecznie do dzielenia się swoimi opiniami! :)Odpowiedzi na pytania zamieszczone w komentarzach będę zamieszczać pod tym samym postem!
Wszystkie reklamy oraz komentarze "zapraszające" będą usuwane.