6 października 2011

Virtual - podwójne cienie do powiek 059, czyli na fioletowo

Nie sądziłam, że prowadzenie bloga w sezonie jesienno-zimowym będzie tak trudne. Więcej siedzenia w domu, więc wydawałoby się, że także więcej czasu na notki - ale jednak światło nawet w południe jest kapryśne... Zdjęcia do dzisiejszego posta robiłam przy dość lekkim zachmurzeniu - powiedziałabym, że w słońcu - około godziny 13, a mimo to wyszły nieco przekłamane... No ale mam nadzieję, że w końcu znajdę jakiś cudowny sposób na odpowiednie zdjęcia.


Dzisiaj przedstawiam Wam mój najnowszy kosmetyczny zakup, czyli podwójne cienie do powiek Virtual Duo 059new. Kupiłam je, bo likwidowali jeden sklepik kosmetyczny przy "mojej" Biedronce - a szkoda, bo prowadziła go przemiła pani, która miała niemal same polskie firmy (Hean, Bell, Joko, Vipera itp.) i bardzo niskie ceny (w dniu wyprzedaży widziałam cienie Bourjois za 7zł! Data ważności dobra, nie wzięłam, bo to nie były moje kolory). Tak więc "na pożegnanie" kupiłam kolejne fioletowe cienie :P (Połowa moich cieni do powiek to fiolety...)



Cienie dostajemy w przeźroczystym, okrągłym, plastikowym opakowaniu. Plastik wydaje się nawet dosyć solidny. Serbrny napis na wieczku pewnie wkrótce się zetrze, ale opakowanie cienia to dla mnie najmniej ważna sprawa. Plusem jest to, że od razu widać kolor cieni.
Do cieni dołączony jest pacynko-pędzelek. Pacynek nie używam od dawna (na zdjęciu jest brudna, bo cieniami bawił się Luby i nawet wykonał na mnie swój pierwszy makijaż :P), a pędzelek jest tragicznej jakości, co widać na pierwszy rzut oka - włosie jest cienkie, mało go i w dodatku sterczy na wszystkie strony.

Jednak w sumie tyle mogę powiedzieć o potencjalnych minusach. Cienie mają bardzo przyjemne i twarzowe kolory. Jaśniejszy to delikatny, perłowy róż. Ma w sobie rozświetlające drobinki, jednak absolutnie nie jest to żaden chamski brokat. Moim zdaniem bardzo dobrze wygląda nałożony na całą powiekę, dobrze nadaje się też do rozświetlenia kącika oka czy łuku brwiowego. W dodatku lekko się mieni, wydaje mi się że na leciutki złoty - kojarzy mi się odrobinę ze znanym odcieniem Golden Rose firmy Kobo, choć oczywiście Golden Rose jest o wiele bardziej intensywny. Nazwałabym go "bardzo bladym bratem" ;) Ciemniejszy momentami nieco przypomina mi również cień Kobo - Blueberry Violet - którego "próbne" swatche pokazywałam tutaj. Jednak Kobo ma w sobie więcej granatu, ten z Virtuala to czysty fiolet. Również ma perłowe wykończenie, stosowany na bazę wygląda o wiele lepiej niż na moich swatach, które nie dość, że robiłam w tym niesfornym świetle, to jeszcze bez bazy. Obydwa cienie super ze sobą współgrają i można stworzyć z nich bardzo ładny i dość szybki makijaż.





Jeśli chodzi o aplikację to nakładałam je pędzelkami z Ecotools i bardzo fajnie współpracowały. Dobrze się rozcierają. Na bazie Virtuala bez problemu wytrzymują cały dzień. Pigmentacja wg mnie jest też dobra, a nawet bardzo dobra.

Co: Virutal, Cienie do powiek Duo 059new
Ile:  Ja zapłaciłam 7,60 zł na promocji, standardowo chyba ok 10-12 zł (ilości produktu nie znalazłam...)
Jak: 8/10 (zerknęłam na Wizaż.pl i zdziwiłam się, bo tam cienie mają okropnie niską ocenę... O.o)

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne- lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubisz tę bazę Joko? Ja na początku byłam z niej zadowolona, a potem zaczęła się rolować, a na końcu zrobiła się kamieniem ;) Dziwny produkt. A co do cieni - kolorki ładne, ale ja rzadko kiedy kupuję pojedyncze lub podwójne cienie. Wolę większe paletki.

    OdpowiedzUsuń
  3. hm... wyglądają na dość dobrze napigmentowane;)

    OdpowiedzUsuń
  4. maja sliczne kolorki , i cena tez calkiem dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @martynkaczarna - hah, o pigmentacji zapomniałam napisać w notce ;) Zaraz dodam informację. Ale masz rację, z pigmentacji jestem całkowicie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolory, nie przypuszczałam, że cienie z Virtuala są tak dobrze napigmentowane.

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie bardzo fajne kolory :) No i ta pigmentacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się takie kolorki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj!
    Na początku powiem, że masz świetny blog i to nie jest takie tam pisanie, żebyś wpadła do mnie. Podoba mi się szata graficzna i zdjęcia. Musiałaś się trochę napracować, żeby je tak dobrze wyedytować, podziwiam. :)

    A co do notki, to po pierwsze ciekawie piszesz. :) A po drugie to rzeczywiście ładne te cienie, podobają mi się ich kolory.

    Pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiępne te cienie :) bardzo mi się podobają, ciekawe jak prezentowałyby się na oczach.. :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam serdecznie do dzielenia się swoimi opiniami! :)Odpowiedzi na pytania zamieszczone w komentarzach będę zamieszczać pod tym samym postem!
Wszystkie reklamy oraz komentarze "zapraszające" będą usuwane.