26 października 2011

Dermactol - Krem do rąk - na suchą, szorstką i popękaną skórę

Jakiś czas temu otrzymałam w ramach wygranego rozdania zestaw kosmetyków marki Dermactol. Dzisiaj przedstawiam Wam recenzję pierwszego z nich - kremu do rąk do skóry suchej.


Zacznę od opakowania - tubka jest dość mała i poręczna, plastik jest taki w sam raz - nie za twardy, nie za miękki, bez problemu można wycisnąć produkt z tubki. Opakowanie jest dość "apteczne" - białe z granatowymi napisami. Ale liczy się przecież wnętrze ;)



Krem ma gęstą konsystencję - na opakowaniu widnieje wiadomość, że jest on mocno skoncentrowany - i leko żółtawy kolor. Pachnie mi jakąś apteczną maścią, jednak nie jest to jakiś brzydki lub wyjątkowo nachalny zapach.
W ciągu dnia używam kremów sporadycznie, za to zawsze na noc kładę na dłonie grubą warstwę - w zimie dodatkowo zakładam bawełniane rękawiczki, aby krem mógł lepiej zadziałać. Tego kremu w ciągu dnia używałam rzadko, stosowałam go właśnie głównie na noc. Konsystencja kremu mi bardzo odpowiada, łatwo się rozprowadza, ale nie spływa z dłoni. To, co mnie zdziwiło, to fakt, że krem właściwie wcale nie jest tłusty. Nie pozostawia na skórze tłustego filmu, a raczej uczucie miękkości i takiej... aksamitności. Według mnie krem bardzo dobrze nawilża (moja skóra nie jest przesuszona, ale czasami jesienią i zimą zdarzają mi się pęknięcia na palcach wskazujących).



Podsumowując, uważam że to naprawdę dobry, intensywnie nawilżający krem do rąk, choć ze skórą bardzo suchą mógłby sobie nie poradzić.

Co: Dermactol - Krem do rąk na suchą, szorstką i popękaną skórę
Ile: 75 ml, cena nie jest mi znana, ponieważ kosmetyk wygrałam.
Jak: 8/10

5 komentarzy:

  1. ja też jestem z niego bardzo zadowolona i w sumie pora napisać recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam okazje wypróbować to na pewno też o nim napisze co nie co.

    OdpowiedzUsuń
  3. Póki co, najlepszy krem do rąk jaki do tej pory miałam to Neutrogena. Tego niestety nie miałam okazji wypróbować. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam z próbowaniem tego kremu na chłodniejszy okres :) Ale fajnie, że tyle pozytywnych opinii, bo jest duże prawdopodobieństwo, że też będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam serdecznie do dzielenia się swoimi opiniami! :)Odpowiedzi na pytania zamieszczone w komentarzach będę zamieszczać pod tym samym postem!
Wszystkie reklamy oraz komentarze "zapraszające" będą usuwane.