12 stycznia 2013

Zmiana statusu...


...z "dziewczyny" na "narzeczoną"! :)

163 komentarze:

  1. Moje kondolencje! :*


    Nie no, gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. j/w :*
      choć od zaręczyn do ślubu daleko i na te nawet bym się zgodziła :D
      gratulacje!:*

      Usuń
    2. Heh, ja jestem w tej kwestii przeszczęśliwą optymistką :D Ale dziękuję, Dziewczyny ;) :*

      Usuń
    3. haha jest w tym troche prady bo u mnie na zareczynach się skonczyło, ale nie badzmy poesymistami - nie kazdy ma takiego pecha jak ja:P

      Usuń
    4. A u mnie od zaręczył się zaczeło, był już ślub i teraz jesteśmy szcześliwi razem :) więc warto być optymistką! ;)

      Usuń
    5. Oj, Oleska, nie wiedziałam... Ja, tak jak pisałam, zostaję przy pozytywnej wersji :)

      Usuń
  2. Moje najszczersze gratulacje! Pierścionek przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :D Piękna chwila :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Chwila piękna, to fakt... Narzeczony wybrał mój wymarzony scenariusz, jakby czytał w moich myślach... :)

      Usuń
    2. Czyli jaki? O ile nie chcesz zostawić tego tylko dla siebie :D

      Gratuluję! No i Tż ładny pierścionek wybrał :)

      Usuń
    3. Klasycznie - podczas zimowego spaceru po krakowskim rynku, a później poszliśmy na kolację do jednej z ulubionych restauracji :) Dziękuję bardzo! :) Pierścionek jest na żywo jeszcze piękniejszy, Narzeczony trafił idealnie :D

      Usuń
    4. Super, romantycznie :)
      Gratuluję wspaniałego mężczyzny i tej pięknej chwili! :)))

      Usuń
    5. Romantycznie i to bardzo :)
      Dziękuję ogromnie! :)

      Usuń
  4. wow! gratuluję! jest piękny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję podwójnie! :) Piękny, potwierdzam! *,* :D

      Usuń
  5. super!! Gratulacje i wszystkiego dobrego dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejku :)
    Gratuluje ;)
    Wytrwałości ;)
    no i w przyszłości pięknego ślubu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W naszą wytrwałość wierzę, jak najbardziej :)

      Usuń
  7. Gratulacje dla obojga. ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. co za fantastyczna wiadomość ! Gratulacje!! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna wiadomość, gratuluję i ściskam :-) :-*!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż się uśmiechnęłam-gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aleeeeee faaaaaaajnie! Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje gratulacje;) mój oświadczył mi się rok temu, płakałam z szoku,zaskoczenia i radości razem wziętych:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja nie płakałam, sama nie wiem czemu, bo zwykle płaczę przy byle okazji... Wszystko wydarzyło się tak szybko i niespodziewanie, że chyba mój mózg i organizm nie zdążyły zareagować :D Uśmiechałam się tylko cały wieczór jak głupek :)

      Usuń
    2. I tak powinno być, no bo jak inaczej? :) Obyś się uśmiechała jeszcze długo po zaręczynach ;) moje wspomnienia z zaręczyn też wracają, ale już teraz chyba częściej ze ślubu :D musimy się koniecznie spotkać, bo mamy płytkę z wesela :)

      Usuń
    3. Heh, pamiętam, jak Rafał mi napisał smsa o planach oświadczynowych Karola :D Siedziałam wtedy na wykładzie z logiki :D Strasznie mnie to ucieszyło :)
      Mam nadzieję, że uda się w końcu spotkać, my teraz mamy zamieszanie bo się już definitywnie urządzamy i w związku z tym jest najgorętszy okres, ale mam nadzieję, że jakoś się uda niedługo zgrać :)

      Usuń
    4. To tak jak ja wczoraj jak zobaczyłam posta na facebooku :D a mieszkanka Wam zazdroszczę :) super urządzać coś swojego ;) o niczym innym nie marze ;) powodzenia i do zobaczenia w takim razie :)

      Usuń
  13. Piękny!!! :) Gratuluję i duuużo szczęścia Ci życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję i życzę dużo szczęścia! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. och jak Ci zazdroszcze;)
    zapraszam;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, dziękuję, Ty też na pewno się doczekasz w swoim czasie ;)

      Usuń
  16. ktora zakochana dziewczyna o tym nie marzy..gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie... ja sobie wymarzyłam :) Dziękuję! :)

      Usuń
  17. Kochana, gratuluję serdecznie! :))
    Wszystkiego dobrego dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  18. i ja przyłączam się do gratulacji. Przepiękny pierścionek!
    Życzę Wam wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i Narzeczonego! :)

      Usuń
  19. Gratulacje :) a pierścionek cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulację, a narzeczonemu należą się brawa za wybór pięknego pierścionka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Brawa jak najbardziej mu się należą, bo trafił idealnie! :)

      Usuń
  21. Gratulacje! Wszystkiego najlepszego, Ev!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wielkie gratulacje ! :D Cieszymy się razem z Tobą ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O, jak miło. Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję z całego serca ! Mnie także kilka dni temu spotkała taka 'zmiana' :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jak widać styczeń jest inspirujący dla mężczyzn pod tym względem ;) Gratulacje też dla Ciebie! :)

      Usuń
  25. Gratulacje!
    Pierścionek jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje ! Piękny pierścionek, jak z bajki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję podwójnie! Pierścionek mnie zachwycił :)

      Usuń
  27. Wspaniale! Gratulacje :)) Rozumiem Twoją radość, pamiętam co czułam kiedy mój R. 1,5 roku temu zadał TO pytanie ;)

    Piękny pierścionek, bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Radość jest wielka :)
      Dziękuję też za komplement odnośnie pierścionka :) Już go uwielbiam, bo jest idealnie wyważony pomiędzy klasyką, a czymś oryginalniejszym :)

      Usuń
  28. aj gratulacje, to najfajniejszy okres;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Mam nadzieję, że dla nas najfaniejszy okres będzie zawsze ;) Teraz musimy dokończyć sprawy mieszkaniowe, a wiosną pewnie zaczną się ślubne plany, ech :)

      Usuń
  29. Gratulacje Kochana! Bardzo się cieszę :) A pierścionek prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję!!! To jest pierścionek, przynajmniej go widać na palcu! Lubię takie! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję!
    Wspaniale jest ujrzeć taką wiadomość w blogrollu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Bardzo się cieszę, że to tak odbierasz :D

      Usuń
  32. Cudownie, gratuluję :D I baardzo ładny pierścionek :) Mam nadzieję, że i ja się kiedyś doczekam ;P

    OdpowiedzUsuń
  33. GRATULUJĘ i ja :)
    Ja niedługo zmienię status z "narzeczonej" na "żonę" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Widzę, że Ciebie czeka jeszcze wspanialszy moment :)

      Usuń
  34. Gratulacje :) narzeczeństwo to piękny stan!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Mam nadzieję, że i w naszm przypadku będzie pięknym preludium do jeszcze piękniejszego małżeństwa ;)

      Usuń
  35. To teraz opisz jak to przebiegało! Gratulacje - piękny pierscionek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Wspominałam w jednym z powyższych komentarzy, co i jak :)

      Usuń
  36. Gratulacje! :)
    piękny pierścionek.:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluje! Pierścionek przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję i życzę dużo szczęścia :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję:) Piękny pierścionek zaręczynowy. Wygląda naprawdę elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje : )
    Pierścionek śliczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  41. serdecznie gratuluję! :*
    śliczny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow, piękny pierscionek, gratulacje! i Szczescia oczywiscie! No i oczywiscie zostaje na dluzej - obserwuję, a jeśli interesuje Cię recenzja podkładu Rimmel Match Perfection, to zapraszam serdecznie w odwiedziny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Cieszę się, że Ci się u mnie spodobało :) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  43. Gratulację :) piękny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratulacje! Pierścionek jest świetny! Czekamy teraz na kolejną zmianę statusu. Z narzeczonej na żonę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! I taka z pewnością nastąpi, choć pewnie jeszcze trochę na nią poczekam ;)

      Usuń
  45. Gratuluję zaręczyn! :)

    Płyta Ewy będzie kosztować 25 zł razem z przesyłką kurierską! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Zarówno za gratulacje, jak i za wiadomość odnośnie płyty :)

      Usuń
  46. Gratulacje Ev:-))) śliczny pierścionek:-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Serdeczne gratulacje. Zasłużyliście na siebie oboje. :)
    Czy to Claddagh? Dobrze widzę?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Cóż, szczerze powiedziawszy, pierwszy raz usłyszałam o Claddagh, Narzeczony przyznał, że się tym nie kierował, ale jeśli pierścionek faktycznie Ci przypomina ten symbol, to może coś w tym jest, a ja nie mam nic przeciwko takiej symbolice :) Pozdrawiam również!

      Usuń
    2. Właśnie nie jestem pewna, czy dobrze widzę- to serce w koronie otoczone dłońmi? Jeśli to Claddagh, na pierścionek zaręczynowy pasuje idealnie. A jeśli nie, to też pasuje idealnie, bo jest piękny. ;)

      Usuń
    3. Nie, choć pewna (nieduża ;)) analogia istnieje - mój pierścionek to po prostu duży, okrągły kamień otoczony po bokach sześcioma mniejszymi (trzy z prawej, trzy z lewej).

      Usuń
  48. Gratulacje! To jedna z najwspanialszych zmian w zyciu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Zdecydowanie, teraz zaczyna się wyjątkowy i jedyny okres w życiu :)

      Usuń
  49. Jejku jakiś piękny!
    gratuluję i zazdroszczę;*

    OdpowiedzUsuń
  50. Moje gratulacje :)
    Pierścionek śliczny, oryginalny :)

    Ja już jestem po i po ślubie też :) Niezapomniane przeżycia :) ..i prawie wszystko jeszcze przed Tobą :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Pierścionek był dla mnie małym zaskoczeniem, niby taki, jak chciałam i pokazywałam nieraz Lubemu palcem, a jednak właśnie tego nigdzie na żywo nie widziałam i nie brałam pod uwagę :) Ale to miłość od pierwszego wejrzenia :)

      Gratuluję Ci ślubu, piękne chwile :) Cieszę się, że nadszedł mój czas, choć jeszcze się nie śpieszę z przygotowaniami :)

      Usuń
  51. wooooow, tylko pozazdroscic ! GRATULUJE !!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ojej, widzę, że sporo przegapiłam :) Ale się cieszę i serdecznie Ci gratuluję :) Pomyślności życzę ;-* Widzę, że ten Nowy Rok przyniósł u Was sporo zmian :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :* Faktycznie, nowy rok przyniósł multum zmian, chyba największych w moim dotychczasowym życiu :)

      Usuń
  53. wybacz wścibskość. jak długo przed zaręczynami byliście razem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie 4 lata i miesiąc bez dwóch dni ;) A co? :>

      Usuń

Zapraszam serdecznie do dzielenia się swoimi opiniami! :)Odpowiedzi na pytania zamieszczone w komentarzach będę zamieszczać pod tym samym postem!
Wszystkie reklamy oraz komentarze "zapraszające" będą usuwane.