23 grudnia 2011

Życzenia + Podsumowanie serii "Czerwień w każdej postaci"

Od poniedziałku obiecuję sobie dodać notkę, podsumowującą serię Czerwień w każdej postaci, jednak przedświąteczna gorączka mi na to nie pozwala... Totalnie pochłonęły mnie przedświąteczne spotkania z przyjaciółkami, sprzątanie i najbardziej przeze mnie uwielbiane pieczenie... ;) Zamiast oficjalnego podsumowania, wobec tego odsyłam Was do taga, pod którym możecie znaleźć wszystkie posty z tej serii:

Poza tym, a raczej przede wszystkim, chcę życzyć Wam wszystkiego, co najlepsze z okazji nadchodzących Świąt i zbliżającego się wielkimi krokami Nowego Roku! Dużo ciepła i spokoju, chwili, która zarezerwowana będzie tylko dla Was i Waszych bliskich. Zero kłótni i sprzeczek, za to dużo szczęścia i uśmiechu. Niech nowy rok przyniesie Wam jeszcze więcej szczęścia, niż poprzedni.
Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

Źródło: http://christmas.pinger.pl/m/8600268

PS: Mimo szczerych chęci, nie wiem, czy w tym roku uda mi się opublikować jeszcze jakieś posty... Postaram się, ale zaraz po świętach wyjeżdżam do Lubego aż do Nowego Roku, więc może zdarzyć się, że braknie mi po prostu czasu na przesiadywanie na komputerze ;)

7 komentarzy:

Zapraszam serdecznie do dzielenia się swoimi opiniami! :)Odpowiedzi na pytania zamieszczone w komentarzach będę zamieszczać pod tym samym postem!
Wszystkie reklamy oraz komentarze "zapraszające" będą usuwane.