3 marca 2013

Parę nowych nabytków, czyli paaaczkiii :)

W ciągu ostatnich 2 tygodni przyszło do mnie kilka mniej lub bardziej wyczekiwanych paczek, a skoro dotarły już wszystkie, najwyższy czas pokazać je na blogu :). Przy okazji, jest to blogowy debiut nowego tła dla zdjęć - postanowiłam spróbować robić zdjęcia na parapecie w nowym mieszkaniu, taka mała odmiana dla bloga. Co prawda w edytowaniu te zdjęcia są ciut kapryśniejsze, bo jednak łatwiej dostosowywać niektóre parametry na białym tle, więc ostatecznie żałuję, że nie zrobiłam zdjęć standardowo na białym tle, no ale... ;)

Pierwsza paczka, to przesyłka od firmy Decubal, z którą również ja podjęłam współpracę. Moja cera ostatnio uparcie zmierzła w kierunku suchej i wrażliwej, więc ucieszyłam się na możliwość testowania tych dermokosmetyków. Paczka była naprawdę sporych rozmiarów i kilka kosmetyków odstąpiłam do testów Mamie, która też miewa problemy z przesuszoną skórą.



Druga paczka, to coś nie-kosmetycznego, czyli... Organizer Ślubny MyMission. Pewnie większość z Was zna dość popularny Notatnik Panny Młodej, do mnie on jednak jakoś nie do końca przemawiał. Na jakiejś stronie natrafiłam na konkurencyjny Organizer Ślubny, który zainteresował mnie nieco innym układem treści w porównaniu od NPM, i dzięki uprzejmości właścicieli firmy, mógł on trafić w moje ręce. Wiosną pewnie zacznę ślubne planowanie, więc organizer z pewnością mi się przyda i z chęcią napiszę o nim kilka słów na blogu :)



Następna paczka to walentynkowe zakupy na stronie Candle Room. Dzięki Jamapi dowiedziałam się o walentynkowej promocji - wysyłka powyżej 14zł za darmo, a jako że woski Yankee Candle kusiły mnie od dawna, postanowiłam w końcu skorzystać z oferty i kupić kilka do nowego mieszkania. Testowałam do tej pory dwa - lemon lavender i vanilla cupcake i obydwa bardzo mi się podobają, choć spodziewałam się ciut intensywniejszego zapachu, przynajmniej w kwestii waniliowej babeczki.


Ostatnie dwie paczki są zdominowane przez firmę Balea ;). Do tej pory nigdy nie miałam z ich kosmetykami do czynienia, poza jednym balsamem wygranym w rozdaniu, a słyszałam o nich wiele dobrego i znów kierowana koniecznością zrobienia zakupów "pielęgnacyjnych" do nowego mieszkania, postanowiłam zaszaleć i zrobić zakupy na Allegro. Nie należę do tych, które robią zapasy pielęgnacji (chyba że "same się zrobią", czyli coś kupię, coś wygram, coś dostanę :P), więc przeprowadzając się, miałam puściutką łazienkę, którą musiałam czymś zapełnić. Postawiłam na Baleę, której byłam ciekawa od dawna. Kupiłam balsam do ciała, żel pod prysznic, szampon do włosów i dwa kremy do rąk. Kosmetyki są już w trakcie używania (poza szamponem do włosów) i jestem z nich bardzo zadowolona :).


W kilka dni po zrobieniu zakupów na Allegro, okazało się, że wygrałam rozdanie na fanpage'u Kokardi, gdzie wygrałam zestaw kosmetyków Balea :). Zawartość przesyłki miała być niespodzianką i tak też było, otrzymałam żel pod prysznic i balsam do ciała z makaronikowej serii o zapachu fig i czekolady. Jak widzicie, taki sam żel pod prysznic kupiłam na Allegro, ale zapach bardzo mi się podoba, a żele pod prysznic zawsze się zużyje, więc nie narzekam :). Tak więc moją łazienkę zdecydowanie zdominowała Balea, jeśli doliczyć jeszcze wygrany jakiś czas temu makaronikowy migdałowo-wiśniowy balsam, który czekał w zapasach ;).


O czym chciałybyście poczytać najszybciej? I jakie zdjęcia wolicie - klasyczne, na biało, czy z nowym tłem? :>

62 komentarze:

  1. Strasznie ciekawią mnie kosmetyki Balea;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się niedługo napisać o nich coś więcej :)

      Usuń
  2. według mnie nowe tło jest spoczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć ;) Jednak chyba wrócę do klasyki na białym tle, mnie jakoś bardziej chyba odpowiada... ;)

      Usuń
  3. same cuda ;)
    kosmetyki Decubal już prawie wszystkie zrecenzowałam, genialne ;)
    a woski planuję już długi czas kupić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero ruszam z testami Decubal, ale niektóre kosmetyki już w chwili obecnej bardzo przypadły mi do gustu :)
      Woski polecam, to bardzo fajne umilacze :)

      Usuń
  4. Zestaw widoczny na ostatnim zdjęciu dostałam pod choinkę, ale nieszczególnie mnie zachwycił :) balsam jest bardzo fajny, za to sam zapach nieszczególnie do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się ten zapach dosyć podoba, nie będzie to mój ulubieniec, ale z przyjemnością zużyję :)

      Usuń
  5. daj znać jak sprawują się pyszności z Balei:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dam znać :) Na chwilę obecną jestem ze wszystkich bardzo zadowolona, ale szczegółowe recenzje też będą :)

      Usuń
  6. Zazdroszczę kosmetyków z Balei :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć, tyko klikać na Allegro ;)

      Usuń
  7. I moje zbiory powiększyły się w ostatnich dniach o kosmetyki Balea i Alverde :)
    Z zestawu Decubal jestem niezmiernie zadowolona.
    Oczywiście, podzieliłam się zawartością z Siostrą, ale i ja odkryłam w nich kilka perełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Decubal dopiero zaczynam testować, ale o kilku kosmetykach mam już wyrobioną opinię i muszę przyznać, że przypadły mi do gustu :)

      Usuń
  8. Oraganizer świetny, mogłabyś zrobić recenzję, była by na pewno bardzo przydatna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam ochotę na zakup Balei i nowe woski do kominków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same ciekawe rzeczy :) Czekam ze zniecierpliwieniem na recenzje baleowych skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno takowe się pojawią, już niedługo :)

      Usuń
  11. ja czekam na recenzje balea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno takowe niedługo się pojawią :)

      Usuń
  12. jestem ciekawa tych kosmetykow Balea:)

    OdpowiedzUsuń
  13. och Balea;) super;]

    zapraszam do siebie na kosmetyczne rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze nic z firmy Balea więc czekam na recenzje ;)
    Ciekawi mnie także ten Organizer Ślubny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzje na pewno niedługo się pojawią :) Podobnie jak Organizer Ślubny :)

      Usuń
  15. Kurczę, muszę zamówić coś z Balei :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się dość długo zbierałam, a teraz ani trochę nie żałuję zakupów :)

      Usuń
  16. Możesz polecić jakiegoś sprzedawcę z all,bo też przymierzam się do zakupów Balei i chyba w końcu je uczynię :) a Organizer Ślubny muszę sprawdzić,bo właśnie jestem w trakcie planowania swojego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupowałam tutaj: http://moto.allegro.pl/show_user.php?uid=13687508, z tego co kojarzę, Olessska też u niej kupuje :) Tylko zwróć uwagę na stronie z aukcją w zakładce wysyłka o terminie wysyłki, bo te bywają różne.

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Nie ma co zazdrościć, tylko zrobić małe zakupy :D

      Usuń
  18. najbardziej mi się podoba zamówienie z Balei :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale nowości u Ciebie :)

    Pamiętam, że mnie prosiłaś o recenzję tego Notatnika Panny Młodej. Nawet szybko porobiłam zdjęcia jak o tym wspomniałaś, ale światło było do d... i fotki wyszły tak tragiczne, że ostatecznie wpisu nie zamieściłam.

    Może jeszcze mi się uda, bo mam już sporo rzeczy do wpisania, a na razie mam wszystko na luźnych karteczkach ;-) Muszę to uporządkować.

    W każdym razie fajnie, że pojawiają się alternatywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę nadal czekać na wpis, bo ciekawa jestem jak Organizer wypada obok Notatnika ;)

      Usuń
  20. mmm jakie smakołyki z Balein widzę, ślina leci :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Wkrótce recenzje, będę kusić bardziej :>

      Usuń
  21. to się rozpędziłaś z paczkami:D czekam na recenzję Balei.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tak mam, albo posucha, albo wszystko naraz ;) Balea na pewno będzie, mam nadzieję, niedługo :)

      Usuń
  22. fajny organizer :) ja również jestem w trakcie planowania, ale na szczęście sukienkę mam już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem dopiero u progu planowania i wszystko przede mną, trochę mnie ten ogrom przygotowań przeraża, ale chcę wszystko powolutku i z wyprzedzeniem zaplanować, mam nadzieję, że się uda :)

      Usuń
    2. Nie jest tak źle :) wszystko powolutku i napewno się uda, nie jest tego tak dużo jak się wydaje ;) mi teraz żal, że ten cudowny dzień już mam za sobą. Oczekiwanie i te przygotowania były super :) no ale teraz jestem szczęśliwą żoną to też ma swoje plusy :D

      Usuń
    3. No mam nadzieję, że te przygotowania obędą się bezboleśnie i bezproblemowo, na razie musimy rozwikłać największy dylemat - w Krakowie czy w Krośnie ;)

      Usuń
  23. kosmetyki Decubal wyglądają niezwykle zachęcająco, muszę ich poszukać u siebie w aptekach :)
    a z Belei jestem bardzo ciekawa balsamu do rąk z masłem shea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja balsamu pojawi się chyba najwcześniej, bo najwięcej go używam :)

      Usuń
  24. ta Balea kusi mnie niezmiernie od długiego już czasu, a Ty tutaj jeszcze kusisz i przypominasz o niespełnionej 'potrzebie' :P

    gratuluję nabytków.. niech sie dobrze uzywają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też Balea zewsząd kusiła, dlatego też w końcu uległam :)
      Dziękuję bardzo ;)

      Usuń
  25. o mamunciu....znam to zamowienie z allegro:D:D

    to ja tu zagladam na Twojego bloga, podziwiam za zdjecia(malo komentuje niestety)....a tu sie okazuje, ze mialysmy korespondencje mailowa i to u mnie te zakupy;)

    To Ty chcialas krem waniliowy, podpatrzony pewnie u Oleski? Zgadza sie???

    szok:D

    Pozdawiam z DE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, zgadza się :D Bardzo mi miło :)

      Usuń
    2. no prosze...a potem chcialam jeszcze raz pisac email, czy to czasami wlasnie o Oleske nie chodzilo:) takie mialam przeczucie, ale juz nie pisalam:)

      Widze, ze spodobala Ci sie balea:)
      Testuj, testuj....teraz balea wprowadza nowosci juz takie letnie, tez mam w ofercie.Np hawajski kokos, lub bryzylijskie mango(az chcialoby sie zjesc:))

      ja sama mam tez w lazience balee ale i alverde:)

      Ps. dziwnie tak...tu na blogu na Ty a emailem na Pani:) korby mozna dostac:)

      Usuń
    3. Myślę, że w tej sytuacji możemy "przejść na Ty" ;) Te letnie nowości Balei bardzo kuszą, ale na razie niestety muszę pozużywać to, co mam, a później może uzupełnię braki nowościami :)

      Usuń
  26. Ten Organizer Ślubny bardzo mnie ciekawi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizer już powoli zaczęłam testować, czyli zapełniać zapiskami ;) Na pewno napiszę o nim parę słów na blogu.

      Usuń
  27. Nigdy nie miałam tej serii Balea ale chętnie ją sobie sprawię :)jak tylko troszkę ubędzie moich zapasów :P, a jeśli chodzi o woski też sobie sprawiłam i czekam na pierwszą dostawę :)
    Pozdrawiam i bacznie obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zainwestować w Baleę, bardzo fajne i tanie kosmetyki :)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  28. z tymi kosmetykami to jest tak, że jak się zacznie, to się nie skończy, są boskie:) masz wszystkie najlepsze zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ciężko przestać, choć na razie uzbierałam troszkę zapasów i nie kupuję nowych :) Dobrze wiedzieć :D

      Usuń
  29. Decubal? Nie słyszałam nigdy o tej firmie. Natomiast co to firmy balea też przykłądam się do jakiegoś zakupu ;) Czy mogłabyś polecić jakiegoś kupca z allegro gdzie można tanio dostać te kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Decubal to nowość na polskim rynku, za to dość mocno oblężyła teraz blogosferę ;) Baleę jak najbardziej polecam, wyżej w komentarzach podałam linka do sprzedawczyni, u której kupowałam :)

      Usuń

Zapraszam serdecznie do dzielenia się swoimi opiniami! :)Odpowiedzi na pytania zamieszczone w komentarzach będę zamieszczać pod tym samym postem!
Wszystkie reklamy oraz komentarze "zapraszające" będą usuwane.