15 września 2011

Makijaż w odcieniach fioletu

Dzisiaj pierwszy raz na blogu prezentuję makijaż w moim wykonaniu. Zrobienie zdjęć makijażu niestety było dla mnie rzeczą dość trudną - kolory nadal nie wyszły takie same, jakie są w rzeczywistości, a zdjęcie otwartego oka to już w ogóle jakiś horror - zrobiłam ich chyba trzydzieści, a tylko jedno - w dodatku w sztucznym świetle - nadaje się do publikacji... Mam nadzieję, że z czasem się wyćwiczę i będę robiła takie cudowne zdjęcia oka, jakie robią Guinessi czy Kleopatre ;)
Trochę zjada mnie trema przed tym debiutem, więc już kończę się tłumaczyć i przedstawiam efekty mojej pracy ;):

Makijaż wykonałam na popołudniową kawę z przyjaciółką. A oto kosmetyki, jakich użyłam:
  • Baza pod cienie Joko - pisałam o niej tutaj
  • Cień do powiek Essence, kolor 42 Mystic Purple - pisałam o nim tutaj - nałożony dokladnie na całą górną, a także dolną powiekę.
  • Cień do powiek Kobo Fashion Eyeshadow  w kolorze Blueberry Violet - wspominałam o nim w poprzednim poście - to istny kameleon, mój aparat niestety nie wyłapał jego realnego koloru : Nałożyłam go w zewnętrznym kąciku oka i w załamaniu.
  • Eyeliner żelowy Essence, odcień 03 Berlin Rocks
  • Tusz do rzęs Yves Rocher Longeur 360* - wspominałam o nim w tym samym poście, co o cieniu Kobo ;)
  • Essence, kredka do oczu Kajal w odcieniu 04 White - pisałam o niej tutaj - użyta na linii wodnej 
Wszelkie sugestie, szczególnie dotyczące robienia zdjęć oka, bardzo mile widziane ;)

    13 komentarzy:

    1. Piękny makijaż. Bardzo ładnie podbił ci kolor tęczówki :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Nie ma sie czego bac - to naprawde bardzo ladny makijaz i na dodatek strasznie skusilas mnie na ten fioletowy eyeliner Essence:). Masz taki intensywny kolor oczu czy tylko taki wyszedl na zdjeciu? Tak czy inaczej wyglada bosko, chcialabym miec taki kolor oczu:D

      OdpowiedzUsuń
    3. bardzo ładny makijaż :) świetna kreska :) też nie umiem robić zdjęć ;)

      OdpowiedzUsuń
    4. przyjemny makijaż,ładna kreska i dobrze roztarte cienie:-)

      OdpowiedzUsuń
    5. Dziękuję bardzo Wszystkim :)
      @Kleopatre - Niestety kolor jest troszkę przekłamany na zdjęciu - mam zielone oczy, dość mocno zielone, ale jednak trochę bardziej wpadają w szary niż na zdjęciu ;)
      A fioletowy liner Essence jest super, wiele razy zebrałam za niego komplementy :D

      OdpowiedzUsuń
    6. Ładnie :) No i ta idealna kreska! Ja jeszcze takiej nie umiem, ale trenuję ;)

      OdpowiedzUsuń
    7. Bardzo dziękuję za komplementy odnośnie kreski - szczerze powiedziawszy, ja jestem ciągle w fazie nauki i dopiero niedawno naoglądałam się tutoriali na youtube i naczyłam się malować jako-takie kreski ;) Ale i tak zajmuje mi to ciągle sporo czasu...

      OdpowiedzUsuń
    8. Łał dziewczyno! Ależ masz oczy! znaczy oko ;P co za zieleń! Fiolet pięknie to uwidocznił :) A ta kreska... No co tu dużo pisać : cud, miód i orzeszki;)

      OdpowiedzUsuń
    9. śliczna kreska :) no i makijaż bardzo ładny, uwielbiam fiolety i róże :)

      OdpowiedzUsuń
    10. Bardzo ładny makijaż :) Kreska super!

      OdpowiedzUsuń
    11. Kosmos! Piękne oczy okalane pięknym makijażem! ;D vanth-haze.blogspot

      OdpowiedzUsuń

    Zapraszam serdecznie do dzielenia się swoimi opiniami! :)Odpowiedzi na pytania zamieszczone w komentarzach będę zamieszczać pod tym samym postem!
    Wszystkie reklamy oraz komentarze "zapraszające" będą usuwane.