5 lipca 2011

Blogowanie czas zacząć

Witam :)
Ogarnął mnie ostatnimi czasy ogromny szał kosmetyczny, z którym co prawda pragnę walczyć, ale to nie przeszkadza w prowadzeniu bloga. Od kilku miesięcy jestem intensywniej wkręcona w towarzystwo wizażowskie (właściwie essencomaniakalne, bo całego wizażu nie jestem w stanie ogarnąć). Dlatego też powstał ten blog.
Na dobry początek życzę sobie wytrwałości w blogowaniu, bo niestety, często dopada mnie słomiany zapał. Z przykrością stwierdzam, że stanowczo za często.
Tak więc: blogowanie z kotem w kosmetyczce czas zacząć!


Kto: Ewa, Ev czy też Anesthesia.
Skąd: realnie Kraków (choć często i Krosno), wirutalnie Wizaż.pl ;)
Po co: Aby móc chwalić się kosmetycznymi zdobyczami, pisać ich recenzję oraz mobilizować się do akcji "denko".

1 komentarz:

  1. Witam i życzę powodzenia:)
    Ja też założyłam bloga przez wizaż i teraz wolę blogować niż wizażować;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam serdecznie do dzielenia się swoimi opiniami! :)Odpowiedzi na pytania zamieszczone w komentarzach będę zamieszczać pod tym samym postem!
Wszystkie reklamy oraz komentarze "zapraszające" będą usuwane.