26 października 2013

Fioletowe okulary od Firmoo + mini dawka raw beauty ;)

Propozycja współpracy z Firmoo spadła mi jak z nieba ;). Otóż jestem znacznym krótkowidzem i za dnia noszę soczewki, jednak rano i wieczorem staram się nosić okulary. Moje poprzednie właśnie wyzionęły ducha - oprawka pękła w dwóch miejscach - a zaraz następnego dnia w skrzynce mailowej czekała na mnie wiadomość od Firmoo :). Oczywiście nie mogłam nie skorzystać!


Firmoo, jak pewnie większość z Was wie, to nic innego jak internetowy optyk. Mają naprawdę bogatą ofertę oprawek (do okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych). Zamawianie okularów przez internet budziło u mnie sceptyczne uczucia, ale zaryzykowałam i nie żałuję! Strona oferuje system Virtual Try-On, dzięki któremu możemy wgrać swoje zdjęcie i zobaczyć, jak mniej-więcej wyglądamy w okularach. Działa naprawdę sprawnie, bo nie sadza okularów na naszej twarzy na "chybił trafił", ale każe nam wskazać swoje źrenice, więc na zdjęciu "przymiarkowym" okulary lądują dokładnie tam, gdzie ich miejsce ;)


Okulary, jakie wybrałam to fioletowe, nieco kocie ramki. Na stronie znajdziecie je tutaj. Występują w kolorze czerwonym, fioletowym i brązowym. Okulary przychodzą z całym rynsztunkiem - twardym etui, miękkim etui, specjalnym śrubokrętem i śrubkami oraz bardzo skuteczną ściereczką irchową.

Mój model jest stosunkowo wąski, ale na moją twarz pasuje niemal idealnie i "wąskość" nie przeszkadza w żaden sposób w noszeniu. Okulary są lekkie, ale dość porządne, szkła są bardzo ładnie osadzone i nic nie wystaje (mimo mojej dużej wady na lewym oku -5,75, co czasami daje efekt denka od słoika).


Jestem bardzo zadowolona z okularów i pewnie jeszcze nieraz się na jakieś skuszę :) W dodatku Firmoo oferuje świetny system First Pair Free, czyli pierwsza para za darmo! Wszystkie szczegóły znajdziecie tutaj. Płacimy tylko za wysyłkę (kurierską, która idzie do nas ok. 3-4 dni od momentu nadania) - ok. 18$, co daje nam profesjonalne, solidne okulary za ok. 55zł! Moja mama odkąd tylko się o tym dowiedziała, męczy mnie, żebyśmy już zamówiły jej nowe okulary :).


Na sam koniec mam dla Was zdjęcie z okularami na moim nosie... nie dość, że to mój "twarzowy" debiut na blogu, to w dodatku w zasadzie w wersji raw beauty (swoją drogą super akcja - więcej u Agaty) ;). Cały tydzień byłam zabiegana i nie miałam jak zrobić zdjęć, aż nadeszła sobota, a mnie odechciało się robienia makijażu specjalnie do zdjęcia... ;). Przepraszam za brak solidnego zdjęcia en face, ale nie umiem sobie zrobić ładnej samojebki :D. Inne zdjęcie możecie zobaczyć na moim insta - też nie do końca udane, selfie to nie moja bajka ;) Klik!


34 komentarze:

  1. ooo, jaki piękny model i kolor :) zastanawiam się nad współpracą z Firmoo, ale nie wiem jak wygląda sprawa z szkiełkami, z moją wadą może być ciężko.

    piękne zdjęcie raw beauty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. ja mam sporą wadę wzroku (-4,00 i -4,50) ale nie było żadnych problemów - moje firmoowki już do mnie lecą :D
      te fioletowe oprawki są piękne, bardzo Ci pasują *.* aż żałuję, że postawiłam na czarne!

      ps. nie wylogowałam się od Natalii, zanim skomentowałam :D

      Usuń
    3. Ja mam chyba -5,75 i -3,5 o ile dobrze pamiętam i też nie ma najmniejszych problemów z okularami :) (a szkła były z cylindrem itp, bo mam astygmatyzm).

      Dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  2. Ooo co ja widzę. Moje okulary, w których właśnie sobie siedzę przed laptopem :) Świetne są, ale mogłyby być troszkę szersze. To moje pierwsze Firmoo'wki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są te oprawki, ale faktycznie, +1cm szerokości by nie zaszkodził ;)

      Usuń
  3. Świetne okularki oprawka kolor genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten samo model :)
    Wybrałam tylko brązowe oprawki.

    OdpowiedzUsuń
  5. o świetne. Ja też dostałam swoje pierwsze okulary Firmoo i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od Firmoo mam okulary przeciwsłoneczne, jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okulary przecisłoneczne też by mi się zdecydowanie przydały, bo moje ulubione wyzionęły w tym sezonie ducha... Może na wiosnę sobie sprawię :)

      Usuń
  7. do mnie wczoraj przyszły czerwone, ten sam model. wszyscy kurna je mają :D ale się nie dziwię, bo pikne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najfajniejszy model, więc trudno się dziwić :D Mocno zastanawiałam się nad czerwonymi, ale dotychczas 99% moich oprawek było czerwonych, a fiolet uwielbiam, więc postawiłam na zmianę :)

      Usuń
  8. Ha, u mnie podobnie - myślałam o zmianie oprawek a tu mail od Firmoo :D
    Bardzo fajne oprawki sobie wybrałaś, podobają mi się :) No i Ci pasują :) Dla mnie pewnie byłyby zbyt ciasne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też się bałam tej ciasnoty, ale zaryzykowałam i jest super! Większość tanich oprawek np. z Fielmanna czy jak to się pisze, jest jeszcze ciaśniejszych...

      Usuń
  9. Świetne okulary! Naprawdę bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny, pomóżcie. Chciałam sobie kupić te same okulary tylko czerwone. Wybrałam wszystko, i chciałam skorzystać z tej pierwszej pary dla nowego klienta. Jak już mam podsumowane zakupy, to zgodnie z instrukcją powinnam wpisać kod kuponu firmoofree. Ale jak go wpisuje to pojawia mi się taki komunikat: Sorry, the product of your choice does not support this discount coupons. Nie wiem, co robię nie tak. Przy wpisywaniu parametrów wybierałam tylko te opcje które są oznaczone jako FREE. Pomóżcie, jak to zrobić prawidłowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, teraz jak na to patrzę, to ta promocja obejmuje tylko wybrane oprawki, które widoczne są tutaj: http://www.firmoo.com/free-glasses.html. Codziennie lista zostaje odświeżana i zmieniana (jest zegar odliczający do zmiany oferty), w dodatku wg regulaminu oprawki są w limitowanych ilościach na dany dzień, więc trzeba mieć po prostu szczęście i być pierwszym.

      Usuń
  11. Twarzowy debiut udany :) Okularki bardzo ładne. Pasują do Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszędzie te firmoo i firmoo...

    Fajny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym tak pięknie wyglądać bez make upu :-) Okulary Ci pasują, super kolor!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem czy z okularów do komputera, o których na https://www.twojesoczewki.com/okulary-do-komputera możecie przeczytać też są dostępne różne kolory? widzę jakieś we wzór, ja bym chętnie jakieś niebieskie czy fioletowe sobie kupiła :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja swoje okulary do komputera kupiłam tutaj https://vves.pl/okulary-do-komputera/
    i jestem zadowolona. Dobrej jakości szkła i oprawki. Szczerze myślałam, że będzie średnio bo mają dość niskie ceny

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam serdecznie do dzielenia się swoimi opiniami! :)Odpowiedzi na pytania zamieszczone w komentarzach będę zamieszczać pod tym samym postem!
Wszystkie reklamy oraz komentarze "zapraszające" będą usuwane.