6 września 2013

Gotowa na każde spotkanie - wyniki konkursu!

Przepraszam za mały poślizg czasowy, ale teraz już pędzę do Was z wynikami konkursu Gotowa na każde spotkanie, do jakiego nagrody ufundowała firma Cleanic. Poniżej przestawiam wszystkie nadesłane prace, wg kolejności nadsyłania zgłoszeń:

1. MD BŻ

Muszę się przyznać, moje drogie Panie, 
Że jestem gotowa na każde spotkanie :)
Rano wstaję, wnet śniadanie,
I przed lustrem długie stanie.
Wszystko po to, by pewnie się czuć
I pozytywne wizje spotkania snuć :)
Czuję się lepiej z lekkim make-upem 
I na paznokciach przyjemnym nudziakiem.
Do tego kawa, bułka na start-
Ten dzień z pewnością jest wiele wart!
Jeszcze optymizm, uśmiech zabrać mogę

I już gotowa wyruszyć w drogę :)

2. nika88


3. Paradoxa raz


4. 56manka


5. Ciekawska Beti

--Gotowa na każde spotkanie--
Drodzy panowie i panie-
Kobiety już tak mają
Że długo się wybierają
Makijaż nałożyć, dobrać dodatki
Wyszukać pasujące do siebie szmatki
Życząc innym cierpliwości w czekaniu
Ty wyrywasz sobie  włosy w szybkim bieganiu
Po swoim pokoju szukając portfela albo kluczy
To bałaganiarstwa potrafi oduczyć!
Zwłaszcza gdy koleżanki myślą, że zaginęłaś
A ty nawet jeszcze domu nie zamknęłaś
Ja jestem chaotyczna i nieco nerwowa
Więc kilka razu rzucam – Jestem gotowa!
A potem znowu do domu się wracam
I jeszcze raz wszystkie kosmetyki przewracam
Bo za mało błyszczyku nałożyłam,
Bo już kurczę się spociłam
Już nawet bluzkę zdążyłam pobrudzić
Jak ja mam tak wyjść do ludzi?
Potem wybiegam, autobus łapię
Kupując bilet, cała sapię
Nagle spojrzenia innych się na mnie kierują
Niech mnie tym wzrokiem nie torturują!
O nie, chyba przesadziłam z perfumami
Eksperymentując z różnymi flakonikami
I jeszcze na spotkaniu obawa o rozmazany tusz się pojawia
Co brakiem koncentracji się objawia
I innych słuchać w mig przestaję
Duszności z każdą minutą dostaję
Więc kiedy jestem w pełnej na spotkanie gotowości?
Wtedy gdy nie brakuje mi pewności
Że z ubiorem, makeupem jest wszystko okey
Że wszystko potrzebne mam w torbie swej
Grunt to być pozytywnie nastawioną
Może niekoniecznie jak na galę odstrzeloną
Ale gdy bluzka jest na lewą stronę ubrana
To ty jesteś rumieńcem oblana
I niepotrzebnie w nerwach uciekasz spojrzeniem
Zajęta w myślach swoim dręczeniem
Wychodząc na spotkanie nie zapomnij o uśmiechu,
„różowych okularów” nie zgub w pośpiechu!
  
Jak chciałabym by moje przygotowanie do spotkania wyglądało (scenariusz nr 1) a jak niestety czasem wygląda (scenariusz nr 2)
Scenariusz numer 1 – AKCJA-

Zegar wybija 14:00. Siedzę w kuchni spokojnie sącząc filiżankę kawy. –Autobus mam za godzinkę, zdążę – rzucam do siebie i powoli zmierzam do pokoju, wybieram ulubione rzeczy z szafy, dobieram biżuterię, nakładam sprawnymi ruchami makijaż, jeszcze kropla perfum i mogę przejść do fryzury, zerkam przez okno i upewniam się, że mój strój jest adekwatny do pogody, sprawdzam co mam w swojej torbie i uśmiecham się do siebie w lustrze, wychodzę na autobus z małym zapasem czasu by jeszcze porozmawiać z sąsiadką i mogą z czystym sumieniem powiedzieć – JESTEM GOTOWA!

Scenariusz nr 2 – AKCJA-
Trzęsącymi się dłońmi wpycham w siebie resztkę zupy. Zerkam na zegarek – już wpół do trzeciej? Wpadam jak błyskawica do pokoju, macham szczoteczką od tuszu jednocześnie próbując wciągnąć buty, szarpię włosy grzebieniem, szukam jakiejś pary czarnych rajstop, wysypuję zawartość torebki, szukam kluczy, próbuję podładować telefon, zerkam do jednego okna – zaczyna padać! Gdzie mój parasol? Zerkam w drugie okno – nadjeżdża autobus, chyba nie zdążę! NIE JESTEM GOTOWA!

Przepis na GOTOWOŚĆ na każde spotkanie
Szczypta delikatnego makijażu (albo odważniejszego w zależności od sytuacji)
10 kg uśmiechu (szczerego, beztroskiego)
10 kg pozytywnego nastawienia (kup różowe okulary!)
8 kg planowania (tak, wiem, że nie wszystko da się przewidzieć, ale zarys stylizacji, makeupu mile widziany :))
5 kg zapasu czasu (czy tylko mi śnią się uciekające autobusy?)
5 kg wyrozumiałości koleżanek, rodziny (każdy czasem się spóźnia, prawda?)

Mieszamy, doprawiamy – teraz jestem GOTOWA na KAŻDE spotkanie :)

***

Niestety jedna ze zgłoszonych prac - praca xxxedytaxxx nie została wzięta pod uwagę, albowiem autorka nie spełniła warunku obserwowania bloga.

Nie przedłużając jednak, zwyciężczynią zostaje... 

Ciekawska Beti

Gratuluję i już piszę do Ciebie maila! :)

4 komentarze:

Zapraszam serdecznie do dzielenia się swoimi opiniami! :)Odpowiedzi na pytania zamieszczone w komentarzach będę zamieszczać pod tym samym postem!
Wszystkie reklamy oraz komentarze "zapraszające" będą usuwane.