27 września 2011

Kot w kosmetyczce na Facebooku

Zapraszam wszystkie chętne do śledzenia mojego bloga na facebooku :) Mimo, że z fb korzystam już dobre 2 (a może 3?) lata, to jednak oswojenie się z prowadzeniem strony (a nie profilu) pewnie zajmie mi chwilkę czasu, dlatego też proszę o wyrozumiałość ;) Zapraszam wszystkie zainteresowane:


Równocześnie proszę o wskazówki: przede wszystkim chciałam się dowiedzieć, czy można w jakiś sposób "podpiąć" bloga do facebooka, aby automatycznie pojawiały się tam powiadomienia o nowych notkach? I w jaki sposób mogę umieścić na blogu facebookową ramkę, odsyłającą do strony z moim blogiem na fb i umożliwiającej polubienie facebookowej strony bezpośrednio z mojego bloga?
Będę wdzięczna za odpowiedzi na te pytania, bo Wujek Google jakoś wyjątkowo mi tym razem nie pomógł...

3 komentarze:

  1. TO JA CI POMOGĘ :) mam nadzieje ze w zamian dodasz mojego bloga do obserwowanych i wezmiesz udział w moim rozdaniu w którym możesz wygrac zestaw pędzli do makijażu :) matleenamakeup.blogspot.com


    Bloga do facebooka niestety nie podepniesz tak by sam sie aktualizował względem bloga ;/ ale ramkę facebookową wstawisz na bloga bez wiekszych problemów myślę :) wystarczy wejsc w projekt, dodać nowy gadżet - dodajesz html/java spript - nazywasz go sobie jak chcesz i w wolne pole wsadzasz formułkę taka by dodać like boxa


    z tym ze nie da sie jej wsadzic tu w komentarzach ;/;/ wiec mozesz mi podać swojego maila to ci napisze

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączę jak tylko ogarnę FB, bo dla mnie to czarna magia ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam serdecznie do dzielenia się swoimi opiniami! :)Odpowiedzi na pytania zamieszczone w komentarzach będę zamieszczać pod tym samym postem!
Wszystkie reklamy oraz komentarze "zapraszające" będą usuwane.